شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
1403/01/30 /dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_IMG_20240418_212030_153-e77da718-efc4-46f7-bd50-1d49a6aefbfe.jpg
تقدیر از سیمبانان برتر شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت روز جهانی سیمبان

همزمان با روز جهانی سیمبان، طی مراسمی با حضور مدیران، معاونین و همکاران واحدهای مختلف شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از تعدادی از سیمبانان وظیفه شناس و زحمتکش برتر استان تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق، علی خدری مدیرعامل این شرکت با اشاره به تلاش سیمبانان در شرایط مختلف، اظهار کرد: سیمبانان مانند کوهی ستبر و استوار هستند که در گرمای جان کاه تابستان و در سرمای زمستان که توان می فرساید به سان کوهی ستبر و استوار ایستاده اند که مبادا گزندی بر پیکره تنومند صنعت برق وارد آید .

خدری افزود: تلاش و مجاهدت های شبانه روزی و بی وقفه سیمبانان عزیز در راه آبادانی و ارمغان آوری روشنی در تامین برق مطمئن و پایدار در خدمت به مردم ایران زمین ستودنی ست.

وی از آمادگی این صنعت برای گذر موفق از پیک بار تابستان و مقابله با بحران ها پرداخت و خاطرنشان کرد: در شرایط بحران همکاران زحمت کش به ویژه سیمبانان ایثارگر این شرکت با تلاش شبانه روزی و بی وقفه جهت پایداری کامل شبکه تمام توان فنی و مدیریتی خود را به کار می گیرند .

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان ضمن گرامیداشت تقارن این روز بزرگ با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از حماسه آفرینی و پایمردی شهدای صنعت برق که روشنی خود را مدیون تلاش و کوشش این نیک مردان باصلابت می باشیم، قدردانی کرد.

 
 
 
 
 
 
294
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal