شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
در آیین بهره برداری از 2 پروژه برقرسانی در دزفول عنوان شد:
شرکت توزیع برق خوزستان برنامه ویژه ای برای تابستان 1402 دارد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برنامه ریزی و تدابیر تخصصی لازم برای تامین برق پایدارتر مشترکین برق در تابستان پیش روی صورت گرفته و با سرعت قابل قبولی از سوی کارگروه های تخصصی این شرکت در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علی خدری مدیرعامل این شرکت همزمان با بهره برداری از فیدر اختصاصی تقویت شبکه برق میانرود دزفول گفت: برای رفع یکی از چالش های منطقه میان رود در زمینه افت ولتاژ ، یک فیدر اختصاصی با نصب 95 پایه 15 متری و احداث 6 هزار متر شبکه طراحی و هم اکنون به بهره برداری رسیده است.

خدری اظهار کرد: با این طرح که برای انجام آن بیش از 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، بار شبکه مناطق روستایی از شهری جدا شده و به این ترتیب یکی از مشکلات چندین سال اخیر که باعث افت ولتاژ خصوصاً در تابستان می شد مرتفع خواهد شد و مردم منطقه میان رود و روستاهای تابعه آن شاهد برق پایدارتری خواهند بود. 

 

وی افزود: با نظر به اینکه وزارت نیرو و توانیر اهتمام و توجه جدی در خصوص پایداری برق در تابستان 1402 برای استان خوزستان دارند، این شرکت نیز با تشکیل کمیته ها و کارگروه های تخصصی برنامه مدونی را تهیه نموده تا در سریعترین زمان ممکن نقاط آسیب پذیر شبکه شناسایی و برای بهبود و تقویت آن ها اقدامات لازم صورت پذیرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تصریح کرد، طرح ها و پروژه های متعددی در همین رابطه در حال اجراست که مراحل نهایی خود را طی می کنند و تا پیش از تابستان آینده در شهرهای مختلف استان به بهره برداری خواهند رسید و از این نظر شاهد تحولات مهمی در خصوص پایدارتر شدن شبکه برق به ویژه با استفاده از منابع و ظرفیت های موجود خواهیم بود.

 

گفتنی است با بهره برداری از فیدر اختصاصی میان رود در دزفول، بار شبکه از روی خط قدیمی این شهرستان که 50 سال قدمت داشته با 1860 اشتراک شهری و 1320 اشتراک روستایی جداسازی شده و علاوه بر پایدارتر شدن برق، قدرت مانور شبکه نیز به میزان قابل توجهی ارتقا خواهد یافت.

تاریخ:
1401/09/02
تعداد بازدید:
1311
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal