شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی
دکتر علی خدری؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پیامی؛ فرارسیدن نوروز باستانی را به تمامی مردم خوزستان تبریک و تهنیت گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
بر چهره گل نسیم نوروز خوش است
بر طرف چمن روی دل افروز خوش است

فرا رسیدن سال جدید، گرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه اما آغاز یک سال کوشش و خدمتی دیگر است، ترنمی از رویش عشق و تجلی احوالی نو و آیینه تمام نمای قدرت خداوندی است.
افتخار داریم به عنوان عضوی کوچک از خانواده صنعت برق، قدردان همکاری و همراهی همه مردم در راستای کاهش مصرف انرژی در سالی که گذشت، باشیم، سالی که شرکت توزیع نیروی برق خوزستان توانست به ‌برکت بهره مندی از حضور نیروهای شایسته و همدلی و هماهنگی تمامی کارکنان، باوجود پیک بار تابستان گرم و تامین سوخت نیروگاهها در زمستان، با عبور از موانع و غلبه بر مشکلات و برنامه ریزی هدفمند، سالی سرشار از موفقیت را رقم بزند و کارنامه قابل قبولی را به ثبت برساند.
اینک فرا رسیدن این نوروز فرخنده را که مقارن است با ایام شعبانیه و ماه مبارک رمضان، محضر یکایک مردم ولایتمدار خوزستان، تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن ارج نهادن به خدمات و زحمات بی دریغ همه همکاران ارجمند در مجموعه بزرگ صنعت برق به خصوص کارکنان خدوم شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، از درگاه حق تعالی، سالی توام با سلامتی و بهروزی و سرشار از معنویت، رحمت و برکت را مسئلت می نمایم.
امید که در سال  پیش رو با استعانت از حضرت باریتعالی و تلاش مضاعف مجموعه صنعت برق استان، بتوانیم بیش از پیش در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برداریم و مشترکین عزیز مانند سالهای گذشته در کنار خادمان این صنعت باشند و ما را برای تحقق برنامه های مدون و کارشناسی شده همراهی نمایند.

علی خدری - رییس هیات مدیره و مدیرعامل

تاریخ:
1402/01/01
تعداد بازدید:
889
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal