صفحه اصلی
تالار گفتگو
اخبار سایت
نظرسنجی
عضویت / ورود
*
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
مشترکین و متقاضیان
فرم ها ، فرآیند ها و راهنما
شناسنامه فرایندهای ارائه خدمت
خدمات الکترونیک
نرم افزار موبایل برق
میز خدمات الکترونیک
راهبرد مشارکت
راهبرد مشارکت شرکت توانیر
مشاهده و پرداخت قبوض برق
ارتباط با مسئولان
حوزه ستادی
مدیریت نواحی و شهرستان ها
معاونت ها و دفاتر
معاونت مهندسی
دفتر GIS
معاونت برنامه ریزی
شرح وظایف معاونت برنامه ریزی
معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ
شرح وظایف معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ
معاونت فروش و خدمات مشترکین
معرفی معاونت فروش و خدمات مشترکین
چارت سازمانی معاونت مشترکین
دفتر مدیریت مصرف
دفتر نظارت بر خدمات مشترکین
دفتر نظارت بر فروش و وصول
دفتر نظارت بر کنترل لوازم اندازه گیری
معاونت مالی و پشتیبانی
صورت های مالی سال 1399
قوانین و مقررات
هزینه خدمات پس از فروش
هزینه برقراری انشعاب آمپری
هزینه برقراری انشعاب دیماندی
بخشودگی ها
حریم های هوایی و زمینی توزیع برق
آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق
حریم خطوط هوایی انتقال و توزیع نیروی برق
قانون سازمان برق ایران
آیین نامه اجرایی مجازات استفاده از برق غیرمجاز
تعرفه های برق
راهنمای مراجعین
راهنمای ثبت نام سامانه دادور
لیست خدمات دفاتر پیشخوان دولت
آموزش نحوه قرائت کنتور برق
اطلاع رسانی خاموشی ها
معرفی خدمات
درباره ما
تاریخچه و حوزه فعالیت شرکت
ساختار سازمانی شرکت
خط مشی
مشخصات مدیران ارشد شرکت
منشور عفاف و حجاب
ارتباط با ما
ارتباط با مسئولین پورتال
ارتباط با مسئولین معاونت ها و دفاتر مستقل
ارتباط با مسئولین خدمات
شماره تماس مدیریت های توزیع برق شهرستان ها
ارتباط با روابط عمومی
آدرس ما در شبکه های اجتماعی
تماس با دستگاه
ENGLISH
دسترسی سریع
نظرسنجی خدمات
بیانیه توافق سطح خدمات
قابل توجه بازدیدکنندگان محترم تارنمای شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
توافق نامه سطح خدمات تارنمای شرکت توزیع نیروی برق خوزستان را به شرح زیر به اطلاع می رساند :
1. کلیه خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از طریق درقسمت میز خدمت که درسمت راست تارنما قرار دارد و در امکان دسترسی به خدمات غیر حضوری شرکت از قبیل مشاهده قبوض ، خرید انشعاب جدید و... فراهم شده است.
2. در صفحه اصلی تارنمای شرکت امکان ارتباط با مدیرعامل شرکت جهت انتقال هرگونه پیشنهاد و یا انتقاد فراهم شده است.
3. از طریق منوی ارتباط با ما می توانید نسبت به درج شکایات و پیشنهادات خود اقدام نموده و همچنین با دریافت کد رهگیری، آن را از طریق همین تارنما پیگیری نمایید.
4. همچنین از طریق منوی ارتباط با ما، شماره تماس روابط عمومی و آدرس شرکت جهت سهولت دسترسی، فراهم شده است.
5. از طریق منوی قوانین و تعرفه ها امکان دریافت کلیه اطلاعات مورد نیاز در این خصوص از طریق زیر منو های آن فراهم شده است.
6. در منوی راهنمای مراجعین تمامی شماره تماس های معاونین و مدیریت های شهرستان جهت سهولت دسترسی در اختیاربازدید کنندگان تارنمای شرکت قرار داده شده است.
7. از طریق پرسش های متداول که در تارنمای شرکت بارگذاری شده است امکان مشاهده سوالات متداول و پاسخ های آن به مشترکین وجود دارد.
8. امکان ثبت نظرات کاربران در تارنمای شرکت جهت سطح کیفیت خدمات قرار داده شده است.
9. امکان عضویت در تارنمای شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در سمت چپ صفحه و در قسمت پایین فراهم شده است.
10. تارنمای شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به صورت تمام وقت دراختیار مشترکین گرامی قراردارد و این اطمینان داده می شود که درصورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
11. شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بر اساس خط مشی حفظ حریم خصوصی افراد ، متعهد می شود که اطلاعات خصوصی شما را محرمانه نگهداری نموده و اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرمهای الکترونیکی دراختیار عموم قرارنگیرد.
تاریخ به روزرسانی:
1399/04/12
تعداد بازدید:
5074
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:20
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
Powered by
Dorsa
Portal