شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان :
همکاری صدا و سیما و توزیع برق، موفقیت طرح پاداش را در خوزستان رقم خواهد زد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در نشست مشترک با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با تشریح طرح پاداش وزارت نیرو گفت: محاسبات صورت گرفته در این طرح به گونه ای لحاظ شده که تمامی ، مشترکان برق در خوزستان در صورت کاهش مصرف نسبت به سال گذشته، مشمول پاداش های میلیونی خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علی خدری مدیرعامل این شرکت خاطرنشان ساخت، پاداش در نظر گرفته شده برای مردم خوزستان به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف حتی تا میزان 2 هزار تومان برای هر کیلووات ساعت محاسبه خواهد شد که این رقم علاوه بر اینکه 4 برابر پاداش سال گذشته است، تا 20 برابر تعرفه برق نیز می باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان ضمن تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای به ویژه صدا و سیمای مرکز خوزستان، افزود: با توجه به اینکه وزارت نیرو مشوق ها ی بسیار خوب و کم سابقه ای برای مشترکان بخش های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و تجاری در نظر گرفته است، صدا وسیمای مرکز خورستان می تواند با تولیدات فاخر خود، مردم و مشترکان را با مزایای این طرح ملی آشناتر و زمینه همگانی شدن آن را فراهم نماید.

خدری با اشاره به اینکه صداوسیمای مرکز خوزستان با ضریب نفوذ مناسب در میان اقشار مختلف مردم امکان موفقیت طرح پاداش را دو چندان خواهد نمود، تصریح کرد: درخواست ما از رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی این است که با انعکاس دستاوردهای صنعت برق خوزستان برای تامین برق بدون خاموشی در تابستان سال قبل، فضای تفاهم، همدلی و هم ذات پنداری مردم با خدمات صنعت برق را پر رنگ تر ترسیم نمایند.

بر اساس این گزارش ، داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در این دیدار آمادگی این سازمان در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف، کاهش مصرف در ساعات اوج بار و اطلاع رسانی به مشترکان را اعلام کرد.

تاریخ:
1402/03/18
تعداد بازدید:
1168
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal