شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
1403/06/15 /dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_kh34-4fb6c3b1-22f7-47d9-a054-4b4261da9dda.jpg
برنامه مدیریت مصرف تا پایان شهریور ادامه دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اعلام کرد: برنامه های مدیریت مصرف تا پایان شهریور و در صورت بروز دمای بالای هوا تا نیمه مهر ادامه دارد اما روند کاهشی برنامه های مدیریت مصرف بخش صنایع از هفته جاری آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در تشریح مفهوم ناترازی و میزان آن در استان خوزستان گفت : برق به صورت انبوه قابل ذخیره سازی نیست و ناترازی به معنی کسری تولید برق است.

علی خدری با بیان این که روز دوشنبه هفته جاری تقاضای مصرف برق که یک روز تعطیل بود بیش از 4800 مگاوات ثبت شده، گفت: در همین روز با دمای هوای کمتر نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود 3 درصد افزایش مصرف داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان تصریح کرد: همه ساله به طور معمول از پایان مرداد با کاهش دما مواجه هستیم اما متاسفانه امسال به دلیل پایداری و تداوم موج گرما در کشور، این اتفاق رخ نداد و در شهریور ماه با کاهش تولید نیروگاههای برقابی مواجه شدیم و به منظور حفظ ذخایرو منابع آبی سدها و برای استفاده بخش کشاورزی و شرب در پاییز موجب شد محدودیت های بخش صنعت قدری اضافه شود که از صنعتگران به دلیل همکاری با صنعت برق سپاسگزاریم و بخش خانگی هم به نوعی درگیر این محدودیت شد.

وی افزود: تجارب قبلی و پیش بینی های هواشناسی حاکی است که در روزهای آینده با موج شرجی و رطوبت بالای هوا در استان مواجه خواهیم شد که این امر اثر مستقیم بر مصرف برق دارد.

خدری خاطر نشان کرد: تابستان امسال تقاضای مصرف در حوزه خدمات شرکت توزیع برق خوزستان از 5 هزار مگاوات نیز فراتر رفت و با توجه به پدیده استمرار چندین روزه دمای بالای 49 و 50 درجه که تا پیش از این بی سابقه بود، با چسبندگی دما مواجه شدیم و این موضوع فشار بسیار شدیدی بر شبکه ها و تاسیسات برق وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه بر اثر فشار بیش از توان بر شبکه و تاسیسات برق، میزان حوادث غیرمترقبه و ناگهانی افزایش یافت، افزود: رسیدگی و رفع فوری مشکلات و نارسایی های شبکه در محدوه 58 هزار کیلومتر مربع و با بیش از 40 هرار کیلومتر شبکه برق در مناطق دور و نزدیک استان خوزستان، کاری سخت بود که با آماده باش 1000 نفری نیروهای عملیاتی این شرکت سعی شد تا این حوادث در سریعترین زمان ممکن مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان افزود: این شرکت در راستای تقدیر از مشترکان صرفه جو و شهروندانی که در طرح های مدیریت مصرف برق همکاری می کنند، علاوه بر اعمال تخفیف تا 100 درصد بهای برق مصرفی، چهار جایزه 100 میلیون تومانی و 41 جایزه 10 میلیون تومانی به مشترکان صرفه جو به قید قرعه اهدا کرد و به زودی نیز نیتجه نهایی قرعه کشی چند دستگاه خودروی اتومات اعلام خواهد شد.

48
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal