صفحه اصلی
تالار گفتگو
اخبار سایت
نظرسنجی
عضویت / ورود
*
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
مشترکین و متقاضیان
فرم ها ، فرآیند ها و راهنما
شناسنامه فرایندهای ارائه خدمت
خدمات الکترونیک
نرم افزار موبایل برق
میز خدمات الکترونیک
راهبرد مشارکت
راهبرد مشارکت شرکت توانیر
مشاهده و پرداخت قبوض برق
ارتباط با مسئولان
حوزه ستادی
مدیریت نواحی و شهرستان ها
معاونت ها و دفاتر
معاونت مهندسی
دفتر GIS
معاونت برنامه ریزی
شرح وظایف معاونت برنامه ریزی
معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ
شرح وظایف معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ
معاونت فروش و خدمات مشترکین
معرفی معاونت فروش و خدمات مشترکین
چارت سازمانی معاونت مشترکین
دفتر مدیریت مصرف
دفتر نظارت بر خدمات مشترکین
دفتر نظارت بر فروش و وصول
دفتر نظارت بر کنترل لوازم اندازه گیری
معاونت مالی و پشتیبانی
صورت های مالی سال 1399
قوانین و مقررات
هزینه خدمات پس از فروش
هزینه برقراری انشعاب آمپری
هزینه برقراری انشعاب دیماندی
بخشودگی ها
حریم های هوایی و زمینی توزیع برق
آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق
حریم خطوط هوایی انتقال و توزیع نیروی برق
قانون سازمان برق ایران
آیین نامه اجرایی مجازات استفاده از برق غیرمجاز
تعرفه های برق
راهنمای مراجعین
راهنمای ثبت نام سامانه دادور
لیست خدمات دفاتر پیشخوان دولت
آموزش نحوه قرائت کنتور برق
اطلاع رسانی خاموشی ها
معرفی خدمات
درباره ما
تاریخچه و حوزه فعالیت شرکت
ساختار سازمانی شرکت
خط مشی
مشخصات مدیران ارشد شرکت
منشور عفاف و حجاب
ارتباط با ما
ارتباط با مسئولین پورتال
ارتباط با مسئولین معاونت ها و دفاتر مستقل
ارتباط با مسئولین خدمات
شماره تماس مدیریت های توزیع برق شهرستان ها
ارتباط با روابط عمومی
آدرس ما در شبکه های اجتماعی
تماس با دستگاه
ENGLISH
دسترسی سریع
نظرسنجی خدمات
دفتر نظارت بر فروش و وصول
شرح وظایف دفتر نظارت بر فروش وصول مطالبات:
ارزیابی فعالیتهای مرتبط با وصول مطالبات در رابطه با فروش انرژی و انشعاب و اخذ بدهی های مشترکین و سازمانهای دولتی و غیر دولتی در مدیریت مختلف برق شهرهای شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان بمنظور حصول اطمینان از وصول بموقع مطالبات.
فروش انرژی و خدمات تشخیص عادی و دیماندی که توسط پیمانکاران یا مامورین مناطق برق انجام می شود بمنظور حصول اطمینان از صحت شماره برداری و رعایت تعرفه ها و نرخهای مصوب و همچنین ارسال بموقع آن به شرکتهای صادرکننده صورت حساب.
کنترل گردش کار تشخیص در مدیریت مختلف برق شهرهای شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان بمنظور اطمینان از سرعت اخذ هزینه های فروش انرژی.
اجرای صحیح رویه ها، آئین نامه ها و دستورالعملها درارتباط با وصول مطالبات در مدیریت مختلف برق شهرهای شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان بمنظور حصول اطمینان از رعایت دقیق آنها
ارائه پیشنهادات در زمینه تهیه و تدوین روشهای اجرایی در بخش وصول مطالبات همچنین اصلاح آئین نامه ها ، دستورالعملها ، استانداردها ، تغییرات نرخ و تعرفه با واحدهای ذیربط شرکت و شرکت توانیر
انتخاب شرکتهای صادرکننده صورتحسابهای برق (Billing) بمنظور حصول اطمینان از صدور بموقع و صحیح صورتحسابهای برق مصرفی مشترکین.
کنترل دقیق صورتحسابها و همچنین نحوه اصلاحات و تغییرات و تقسیط قبوض برق مصرفی با توجه به مقررات و اختیارات تفویضی.
انتخاب مشاوران و پیمانکاران تشخیص و آژانسهای خدمات مشترکین بمنظور یکسان سازی عملکرد و حصول اطمینان از حسن اجرای قوانین و مقررات در برخورد با متقاضیان ومشترکین.
رسیدگی به اعتراضها و شکایات مشترکین در رابطه با تعرفه های تخصیصی برق و صورت حسابهای صادره
تهیه گردش کار تشخیص مناطق و نظارت کلی و اصولی بر حسن اجرای آن.
همکاری در تشکیل جلسات تخصصی با مدیران شهرها و کارشناسان ذیربط در رابطه با طرح مشکلات و ارائه پیشنهادات بمنظور رفع آنها .
تاریخ به روز رسانی:
1399/01/19
تعداد بازدید:
7075
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
Powered by
Dorsa
Portal