شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
1403/08/05 /dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_nazari-dc33cd06-8eda-4292-bb9b-b2520dfb3967.JPG
نشست مشترک صنایع با هدف تامین برق پایدار تابستان 1404

نشست مشترک صنایع با هدف تامین برق پایدار تابستان 1404با حضور نمایندگان صنایع مختلف استان در محل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار؛ و با ارائه گزارشی از برنامه‌های این شرکت، از همکاری صنایع در عبور از پیک مصرف سال گذشته نیز تقدیر شد.

در این نشست ستار نظری مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق خوزستان نیز با تاکید بر نقش حیاتی صنایع در تامین برق پایدار، گفت: "صنایع بزرگ استان به عنوان مصرف‌کنندگان عمده برق، نقش بسیار مهمی در پایداری شبکه برق دارند. همکاری این صنایع در مدیریت مصرف و کاهش پیک بار، تاثیر مستقیمی بر بهبود کیفیت برق و جلوگیری از خاموشی‌ها دارد."

نظری همچنین بر اهمیت توسعه ظرفیت‌های تجدیدپذیر در استان تاکید کرد و گفت: "شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برنامه‌های جامعی برای تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر دارد. با توجه به پتانسیل بالای استان در زمینه انرژی خورشیدی و بادی، توسعه این منابع می‌تواند نقش مهمی در تامین برق پایدار و کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی ایفا کند."

وی افزود: "در همین راستا، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در حال تدوین مکانیزم‌های تشویقی برای تولیدکنندگان برق تجدیدپذیر است که شامل خرید تضمینی برق، ارائه تسهیلات و کاهش هزینه‌های اتصال به شبکه می‌شود."

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص برنامه‌های این شرکت برای به کارگیری ظرفیت‌های تجدیدپذیر، به توسعه شبکه‌های هوشمند اشاره کرد و گفت: با هوشمندسازی شبکه برق، می‌توان از ظرفیت‌های تجدیدپذیر به صورت بهینه استفاده کرد و مدیریت بار را بهبود بخشید.

نظری افزود: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با ارائه تسهیلات و تشویق‌های لازم، از نصب پنل‌های خورشیدی برای مصرف خانگی و تجاری و صنعتی حمایت می‌کند و با همکاری صنایع بزرگ استان، در حال ایجاد نیروگاه‌های کوچک مقیاس خورشیدی در داخل کارخانه‌ها و مجتمع‌های صنعتی است.

سیاوش کریمی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خوزستان، نیز در این جلسه با اشاره به شرایط سخت تامین برق در تابستان 1403 به دلیل گرمای بی‌سابقه و افزایش بی‌رویه مصرف، گفت: "در سال گذشته بیش از 40 بار رکورد پیک مصرف برق شکسته شد و شبکه توزیع برق استان تحت فشار شدیدی قرار گرفت. با این وجود، به لطف تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران و همکاری گسترده صنایع بزرگ استان، توانستیم از شرایط سخت عبور کنیم."

در این جلسه، نمایندگان صنایع استان نیز به بیان دیدگاه‌ها و مسائل خود پرداخته و بر آمادگی برای همکاری در راستای تامین برق پایدار تاکید کردند.

گفتنی است، در این جلسه معاون و مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نیز حضور داشتند.

 
 
 
 
 
56
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal