شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:
بهره برداری از پروژه های برق رسانی در سفر رییس جمهور به خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از افتتاح 245 پروژه توزیع برق همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از افتتاح 245 پروژه توزیع برق همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، علی خدری با اشاره به این‌که پروژه‌های قابل بهره‌برداری توزیع برق در سطح استان با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 310 میلیارد ریال اجرا شده، گفت: به همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران در تمامی شهرستان ها این پروژه‌ها در فاصله زمانی هفته دولت تا کنون اجرا و به مرحله افتتاح رسیده است.

 

خدری افزود: در سال 1402 با اقدامات جهادی، پروژه های تامین برق و توسعه شبکه را در بخش های شهری و روستایی در راستای اهداف و سیاست های دولت سیزدهم در قالب احداث شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب ترانسفورماتور، نصب چراغ روشنایی، ساماندهی و بازسازی شبکه برق، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگه دار، تقویت ولتاژ برق و بهبود مبلمان شهری، طراحی و نصب مقره، هوشمندسازی شبکه توزیع با نصب کنتورهای هوشمند و اهداء پنل های خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچ رو اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: در بخش روستایی، برق رسانی به 11 روستای فاقد برق با جمعیت 127 خانوار در شهرستان های دزفول، اندیمشک، باغملک و لالی با احداث 26 هزار و 800 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف و نصب 17 دستگاه ترانسفورماتور به انجام رسید.

خدری ادامه داد: در بخش توسعه شهری و روستایی، 87 پروژه توسعه و تامین برق شهری، روستایی، مسکن مهر و مسکن ملی در شهرستان های استان خوزستان با عنوان توسعه شبکه جهت تامین برق متقاضیان جدید و فروش انشعاب انجام شده است.

وی افزود: در بخش احداث خطوط برق نیز 5 پروژه احداث فیدر خروجی و رینگ خطوط در شهرستان های ماهشهر، دزفول و ایذه، در بخش روشنایی معابر، تعداد 11پروژه، در بخش اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی، 55 پروژه نیز به اجرا رسیده است. همچنین در بخش کاهش تلفات، 18 پروژه با هدف کاهش تلفات فنی و غیرفنی شبکه انجام شد که نتیجه آن کاهش تلفات شبکه، جلوگیری از سرقت شبکه سیمی، جمع آوری انشعاب غیرمجاز و پایداری شبکه بوده است.

تاریخ:
1402/12/18
تعداد بازدید:
181
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal