شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
آیین تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد
آیین تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان امروز یکشنبه 20 اسفندماه 1402با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیران، معاونان و جمعی از همکارانی که به مقام بازنشستگی نائل آمده اند، برگزار شد.

آیین تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان امروز یکشنبه 20 اسفندماه 1402با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیران، معاونان و جمعی از همکارانی که به مقام بازنشستگی نائل آمده اند، برگزار شد.

 

علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در این نشست با بیان این که بازنشستگی، دورانی با کوله باری از تجارب ارزشمند دوران خدمت است، ضمن تقدیر از زحمات همکاران بازنشسته گفت: امیدواریم همکارانی که در این زمان به این مقام نائل شده اند، برای خود برنامه ریزی کرده و از فرصت مغتنم مهیا شده برای ارتباط بیشتر با خانواده و استراحت بیشتر و انتقال تجارب خود به دیگران به خوبی استفاده کنند.

خدری با بیان این که بزرگترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن است، بازنشستگان را پیشکسوت و پرچم دار سنگر خدمت رسانی به مردم دانست و بر لزوم استفاده از تجربیات ارزشمند در برنامه ریزی فعالیت های راهبردی شرکت تاکید کرد.

وی بازنشستگی را زمینه ساز استفاده گسترده تر از توانمندی نیروهای جوان و دانش به روز آنان دانست و گفت: در حالی که استفاده از دانش و تجربه بزرگان بازنشسته، رمز موفقیت و جلوگیری از بروز خطاهای تکراری احتمالی است.

خدری ادامه داد: در فرهنگ دینی و ایرانی ما بر احترام به بزرگ و پیشکسوت و بازنشسته تاکید شده است و لذا وقتی همکاری از سیستم منفک می‌شود نوع رفتار مجموعه با همکار بازنشسته و پیگیری مسائل او مشخص می‌کند که نگاه شرکت ما با بازنشستگان چگونه است، به همین دلیل، احترام و تکریم و ارتباط مختص این جلسه نخواهد بود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان گفت: به سهم خودم از همکارانی که عمر گرانبهای خود را صرف شرکت کردند و طی سالیان متمادی، زحمات زیادی را بدون توقع و چشم داشت متقبل شدند، تقدیر و تشکر ویژه دارم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1402/12/20
تعداد بازدید:
321
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal