شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان:
همکاری صنایع با صنعت توزیع برق خوزستان قابل تقدیر است
نشست تقدیر از صنایع جهت گذر از پیک مصرف برق تابستان 1402 و هماهنگی برای تابستان پیش رو با حضور صنعتگران استان، معاونین سازمان صمت و شهرکهای صنعتی در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد.

نشست تقدیر از صنایع جهت گذر از پیک مصرف برق تابستان 1402 و هماهنگی برای تابستان پیش رو با حضور صنعتگران استان، معاونین سازمان صمت و شهرکهای صنعتی در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد.

 

در حاشیه این نشست علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان این که تامین انرژی مورد نیاز مشترکین در شرایط آب و هوایی خوزستان کار بسیار سختی است، گفت: اختلاف دما منجر به افزایش مصرف برق به شکل تصاعدی در استان شد اما تابستان سال جاری با همراهی صنایع و مدیریت خوبی که از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر اعمال شد و با برنامه ریزی های دقیق، توانستیم عبوری موفق از پیک بار 1402 داشته باشیم و این یک دستاورد بزرگ بود که با همفکری و تعامل با مشترکین برق به دست آمد.

در ادامه این برنامه سیاوش کریمی معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با تاکید بر اینکه این شرکت ، برق مورد نیاز مشترکین 28 شهرستان و 76 شهر و 3500 روستا را تامین می کند؛ با اشاره به ناترازی در سال گذشته، افزود: از طریق مدیریت مصرف برق این ناترازی را باید پوشش داد که در تابستان گذشته، با همفکری و هم اندیشی و همکاری بخش تولید، توانستیم به گونه ای عمل کنیم که هم چرخ تولید بچرخد و هم شاهد خاموشی در تابستان نباشیم.

وی گفت: در حوزه خانگی نیز اقدامات فرهنگی بسیاری صورت می گیرد تا بخش خانگی صرفه جویی کند اما بیش از 65 درصد مصرف برق در خوزستان را به بخش خانگی اختصاص دارد و به دلیل شرایط آب و هوایی، در 9 ماه از سال تعرفه گرمسیری داریم، یعنی الگوی مصرف برای مشترک خانگی عادی، 300 کیلو وات ساعت است درحالی که برای مشترک خوزستانی، 3 هزار کیلو وات ساعت است، همین اختلاف الگوی مصرف که ناشی از شرایط آب و هوایی است، افزایش مصرف را در پی دارد، به همین دلیل در مصرف انرژی باید از روش های بهینه سازی استفاده کنیم.

کریمی ادامه داد: نمونه بهینه سازی مصرف انرژی، طرح های مدیریت مصرف در تابستان و تفاهم نامه با مشترکان صنعتی و کشاورزی بود، بر اساس این تفاهم نامه ها، صنایع همکاری می کنند و در تابستان گذشته نیز این همفکری و همکاری صمیمانه صورت پذیرفت، ما هم قدردان همکاری صنایع هستیم زیرا نیاز برق استان را با کمک و همکاری صنایع و کشاورزان تامین می کنیم و انتظار داریم بر اساس مصوبات وزارت نیرو و هیئت دولت، این همکاری ها ادامه داشته باشد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، صنعت برق را یکی از صنایع زیربنایی دانست و افزود: تمام تلاش خود را جهت تأمین برق مطمئن و پایدار در دستور کار داریم و از هیچ کوششی جهت رضایت مشترکین دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این نشست، نمایندگان صنایع نیز به بیان درخواست ها و راهکارهای خود جهت عبور از پیک بار و مشکلات حوزه تولید پرداختند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1402/12/20
تعداد بازدید:
177
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal