شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:
آماده باش نیروهای عملیاتی توزیع برق در پی هشدار هواشناسی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از آماده باش گروه های عملیاتی توزیع برق سراسر استان پیرو هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارندگی های شدید و احتمال وقوع سیلاب خبر داد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از آماده باش گروه های عملیاتی توزیع برق سراسر استان پیرو هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارندگی های شدید و احتمال وقوع سیلاب خبر داد. 

 

علی خدری با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر حجم بارش ها از امروز دوشنبه 28 اسفند 1402 تا چهارشنبه یکم فروردین ماه 1403و احتمال تاثیر آن بر شبکه‌های توزیع برق، دستور آماده باش 150 اکیپ های عملیاتی توزیع برق در سراسر استان و ابلاغ‌های لازم به مدیران برق شهرستان ها مبنی بر بسیج نیروها برای رفع ناپایداری‌های احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز را صادر کرد.

خدری گفت: 400 دستگاه انواع ماشین آلات بالابر، خودروهای سنگین و عملیاتی آماده هستند و 800 نفر از گروه های ویژه این شرکت جهت رفع مشکلات احتمالی در سراسر استان خدمت رسانی می کنند.

وی از شهروندان و مسافران خواست تا در هنگام بارندگی و آبگرفتگی معابر به پست‌های زمینی و هوایی برق نزدیک نشوند، از سیم‌های آویزان برق دور شوند و این موارد را به اتفاقات برق محل خود اطلاع رسانی کنند.

خدری با بیان این که گروه‌های عملیات با اعلام فراخوان به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش قرار دارند، با اشاره به لغو مرخصی ها در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تا پایداری جو و عادی شدن شرایط، اظهار کرد: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تمام تلاش خود را برای تامین و توزیع برق مطمئن و پایدار در ایام پیش رو خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: در تمامی نقاط دور و نزدیک استان و در محل های مشخص،انواع مختلف تجهیزات و اجناس مورد نیاز شبکه مانند ترانس و یراق آلات شبکه، کابل خودنگهدار تدارک دیده شده و برای هر شهرستان نیز 2 گروه عملیاتی از بخش خصوصی در نظر گرفته شده است تا در صورت آسیب سیلاب و بارندگی به شبکه ی برق، بلافاصله اقدامات لازم برای پایدارسازی انجام شود.


تاریخ:
1402/12/28
تعداد بازدید:
239
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal